Projektmenedzsment
Projektmenedzsment
- Projekttervezés, -irányítás, -ellenőrzés, -dokumentálás
- Erőforrástervezés, -koordináció, dokumentálás
- Riportolások kialakítása, rendszeres riportforma tervezése, vezetői összefoglaló, ütemezés, státuszok, esetleges eltérés és korrekció kezelés, pénzügyi riport, Cash Flow riport
- Rendszer egyeztetések koordinálása, feladatok követése, időközben felmerült, visszacsatolt új információk beépítése, szükség esetén átütemezések koordinálása
Változásmenedzsment
- Tervezés, irányítás, követés, ellenőrzés, dokumentálás
Folyamatmenedzsment, működésfejlesztés
- A jelenlegi működés feltérképezése
- Erőforrás felmérés, tervezés
- Kockázatkezelés
- Üzleti folyamatok tervezése, fejlesztése,
- Folyamat optimalizálás
- Változás kezelés
- Hatékonyság javítás
- Új folyamatok bevezetésének támogatása